La emocionada despedida de Roberto Vilar a Dorotea Bárcena en «Land Rober»

El presentador y humorista recuerda entre lágrimas a la actriz «con ela morre unha parte de Os Tonechos»


Roberto Vilar dedicó este miércoles una emocionada despedida a Dorotea Bárcena, una actriz con una larga trayectoria teatral pero que se hizo muy famosa al interpretar el papel de Amadora en Os Tonechos. El dúo cómico que nació en Luar en el 2002 y durante años interpretaron Roberto Vilar y Víctor Fábregas, terminó sumando el papel de la suegra y abuela respectivamente, junto a Mariana Carballal que interpretaba a la mujer y madre, como Maribel. Fue en 2005 cuando la TVG les dio un programa propio O show dos Tonechos. El grupo se mantuvo en activo hasta 2009, cuando las trayectorias de Tonecho y Tucho se separaron. 

Os Tonechos van de vacacións">

«Hai días que non é fácil pintar a mona», comenzó el programa Roberto Vilar. En un breve discurso de poco más de un minuto, con varios momentos en los que se emocionó y en el que tuvo que reprimir las lágrimas con la voz entrecortada, el presentador contó al público que «onte marchaba Dorotea Bárcena, hoxe despedimos a Dorotea, hoxe despedimos a Amadora». Confesó que «é complicado, pola mañá levanteime pensando en non dicir nada, porque despois complica a comedia, pero despois pensei que non podo arrancar o programa sen dicir nada, é imposible, é imposible...», en un momento emotivo que rompieron los aplausos del público. 

Horas antes, en el típico vídeo que cuelga en sus redes sociales Roberto Vilar al despertarse, el cómico de A Mariña también dedicó unas cariñosas palabras a la actriz. «Hai días que o de ser cómico, o de ser pintamonas, é difícil», comenzaba. «Onte deixounos Dorotea Bárcena, a nosa querida Amadora de Os Tonechos. Con ela marcha unha parte de Os Tonechos, con ela morre unha parte de Os Tonechos», seguía.

«Dorotea era unha muller extraordinaria, unha actriz extraordinaria, un ser humano dunha humanidade tremenda», afirma. «Tivemos tanta sorte de tela, tanta, tanta. Hoxe saíremos a pintar a mona como cada mércores, será a mellor homenaxe que lle poidamos facer a Dori. Alá onde estés, un bico moi grande», finalizaba. 

Votación
0 votos
Comentarios

La emocionada despedida de Roberto Vilar a Dorotea Bárcena en «Land Rober»